random

YOUTUBEE!

21:55 LAURRA 0 Comments

Ahojte, ako prázdninujete? Ja som na prázdninách u mojich krstných a preto ani nevychádzali teraz príspevky...Som tu celý týždeň, no od pondelka sa zase začnem naplno venovať blogovaniu...a natáčaniu videí...

Pamätáte si na to, keď som vám písala, že som mala spolu so Stellou (mojou spolužiačkou) Youtube kanál? Milovala som natáčanie videí, milovala som strihanie, milovala som proste všetko okolo toho, no... musela som sa toho všetkého vzdať. Proste sme to museli sme to ukončiť, pretože veci sa proste menia. :D No rozmýšľala som nad tým, že prečo by som nemohla robiť veci, ktoré milujem? Prečo si neplniť sny (keďže to bol jeden z mojich snov, natáčať videá)?

Po dlhom rozmýšľaní som sa rozhodla, že nebudem pozerať na to, čo si myslia ostatní. Jednoducho budem robiť, čo milujem...Takžee.... :) :) :) :)

Od pondelka sa začínam venovať YouTube a blogu. :)

Toľko k dnešnému príspevky, len som sa vám chcela ,,ohlásiť´´ a povedať vám toto moje rozhodnutie.. :)

A ešte...robte vždy to, čo milujete...Čo vás baví, čo vás robí šťastnými...Nepozerajte sa na to, čo si myslia o vás a o tom, čo robíte, ostatní...Nenechajte sa ukrátiť o to, čo vás môže aspoň o trochu urobiť šťastnejšími. :) V každom prípade si choďte za svojimi snami bez ohľadu na prekážky. :)

Užívajte si prázdniny a plňte si svoje sny. :)
 Krásny deň ešte. :)
                                         Laurra 

You Might Also Like

0 komentárov: