random

INFO ♥

8:00 LAURRA 1 Comments

Ahojte! Som späť na blogu, možno ma niektorí poznáte, pamätáte si na mňa, sledovali ste môj blog a niektorí ma asi nepoznáte, preto by som sa chcela predstaviť. Moje meno je Laura, mám 14 rokov, som riadne bláznivá, milujem tanec, klavír, knihy a blogovanie ♥ 


Pred danou dobou som sa prvýkrát rozhodla založiť si blog a blogovať. Možno po roku som s tým skončila, ale veľmi mi to chýbalo, tak som sa vrátila naspäť a pokračovala. :) Po dlhšej dobe sme sa spolu s mojou najlepšou kamarátkou Alex rozhodli, že budeme blogovať spolu, ale to nám tiež dlho nevydržalo, nebol na to hlavne čas, chuť a tak.. Tak sme toho opustili a teraz máme znova každá svoje blogy. :D S Alex máme podobnú story s blogom. :D Alex sa rozhodla vrátiť už asi pred mesiacom a keď sme sa o tom rozprávali, ja som jej povedala, že už asi nikdy nebudem mať blog, že ma to už nebaví a pod. a predsa mi to niekde vo vnútri chýbalo. :) (Alex blog: TU, btw. úplne top píše ♥)

Po našom spoločnom blogu s Alex som mala YT channel so Stellou, ale z daných dôvodov sme skončili. Veľmi ma to bavilo a možno sa k tomu raz vrátim, pretože to bola super skúsenosť. :)

Poďme hneď na to najdôležitejšie a to na príspevky. :)

Na čo bude zameraný tento blog?

Blog plánujem zameriavať na rôzne tipy, DIYs, motivácie, niečo z oblasti ,lifestyle´, ,beauty´, určite veľa randomných príspevkov, ale hlavne chcem, aby tento blog bol nejaký kus zo mňa. :) Keďže sú prázdniny, tak by som vám rada pridávala ,vlogy´ prostredníctvom blogu :D, proste zážitky, moje dni, veľa fotiek a podobne. :) 


Ako často budeš vydávať príspevky?  
Chcem to nechať také spontánne, keď ma niečo napadne, budem mať čas a chuť tak vám niečo napíšem, neviem koľkokrát do týždňa, ale chcela by som minimálne 3x do týždňa. :) Ale verím, že teraz budú vychádzať príspevky viackrát, keďže mám veľa voľného času a veľa chuti do písania. :D

Kedysi mi príspevky vychádzali každý deň o 13:00, neskôr pondelok, streda, piatok o 13:30 a nejako ma to neabavilo, pretože to nebolo dobré, že som v utorok večer hodinu sedela nad tým, čo napíšem a stresovala, že v stredu nič nevyjde, keďže mi nič napadalo...ako píše Alex vo svojom blogu o stereotype, tak to je presne tak, že ma prestal baviť ten istý stereotyp a chce to zmenu. :)

Ale čo sa týka pravidelnosti vydávania článkov, tak by som nechcela jeden týždeň vydať 5 príspevkov a na ďalší žiaden. :) Aspoň jeden by som vždy chcela napísať :) A určite mi dáte za pravdu, že je lepší jeden premakaný, ako 5 odfláknutých. :)

Tak nejak som sa rozpísala, takže bude potrebné, aby som to už ukončila, ja dúfam, že sa vám moje príspevky budú páčiť, určite mi môžete napísať do komentárov, čo by vás zaujímalo a aké príspevky by vás napríklad bavili. :) Tak to je na dnes všetko, majte krásny deň! ♥
                                                                                           Laurra ♥

P.S. po opravovaní každej vety hádam stokrát som tento článok nakoniec dopísala... :D To je tá nevýhoda dlhého nepísania.. :D 

You Might Also Like

1 komentár: